vipling

Út a sikerhez

Cél elérése

Az úgynevezett cselekvésre ösztönzés, vagy „call to action”, röviden CTA a legtöbb weboldalról hiányzik, amelyeket csak azért készítettek, hogy „legyen egy weboldalunk”. 

Ezek az oldalak a nagy erőfeszítéssel megszerzett látogatókat könnyen elengedik, anélkül, hogy elkötelezettebb kapcsolatba kerülnének vele. A cselekvésre ösztönzés nagyon sokféle lehet, például vásárlás, hírlevél feliratkozás, kapcsolat felvételi űrlap kitöltése, csatlakozás egy klubhoz, stb. A legfontosabb szempont, egyrészt hogy a CTA-t az oldalra érkező látogatók attitűdjéhez kell igazítani. Ahhoz, hogy megtegyen egy látogató egy dolgot, amire kérjük, először bizalomépítés szükséges. Akkora léptékű call to action-t kell beállítani az oldalhoz, amekkora mértékben az első látogatás alkalmával meg tudjuk szerezni a bizalmát. A weboldal készítése előtti konzultáción segítünk meghatározni, hogy az oldal céljának megfelelően mi az a cselekvés, amire az oldalra érkező látogatókat az oldal elhagyása előtt érdemes rávenni.

 

Hogyan Készül