vipling

Út a sikerhez

Célközönség elérése

Ha kevés a látogató, vagy elég ugyan, de nem azok találják meg az oldalt, akiket igazából meg szeretne szólítani, akkor minden további erőfeszítés nagyon kevés eredményt fog hozni. Ügyfeleinknek ezért segítünk a tevékenységüknek megfelelő célközönség meghatározásában, majd az adott célközönség elérésében is.

Ehhez a következő eszközök állnak rendelkezésünkre:

Keresőoptimalizálás:

kulcsszó kutatás, megfelelő domain név kiválasztása, weboldal szerkezetének és szövegének keresőbarát felépítése, tartalom marketing, linképítés, stb. A keresőoptimalizálás célja, hogy az Ön weboldala a tevékenységével kapcsolatos kifejezésekre rákeresve a Google, vagy más keresők találati oldalán az elsők között kerüljön listázásra. Kutatások bizonyítják, hogy az első 5 helyen levő találatok a kattintások mintegy 75%-át elviszik, míg a teljes második találati oldal már csak 6%-ot kap összesen, ezért érdemes erre a területre nagy hangsúlyt tenni.


Fizetett hirdetések:

további minőségi látogatók szerezhetőek a különböző online hirdetési kampányok segítségével. Google Adwords, vagy Facebook kampányokkal olyan látogatókat is elérhet, akiket a normál keresési találatok alapján nem tudna megszólítani. Ezek a felületek arra is alkalmasak, hogy olyan felhasználóknak újra megjelenjen az oldal hirdetése, akik korábban már jártak a weboldalon, de valamilyen oknál fogva cselekvés nélkül hagyták el azt (remarketing).


 Figyelemfelkeltés